Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Ett år!

Idag firar jag och Maria ettårig bröllopsdag, därför tänker jag inte skriva något vanligt inlägg idag. Lyssna på den här låten istället, Waiting for you av Seal, den är vad man skulle kunna kalla ”vår” låt. Den gavs nämligen ut 2003, året när vi träffades. Jag känner igen mig mycket i det som han sjunger i refrängen, There has been no one brighter than you […] I have been waiting for you. Jag hade verkligen väntat på henne, men hon var definitivt värd all väntan!

Seal är för övrigt en man med en strupe av guld. Om något av mina verk någon gång skulle bli en Hollywoodproduktion för flera miljarder hoppas jag verkligen att de låter honom sjunga ledmotivet. Mycket vackrare sångröst än så kan nog en människa inte ha!

7 svar

  1. Grattis!!!😀

    2011/09/25 kl. 10:26

  2. Vad kul! Grattis🙂

    2011/09/25 kl. 16:28

  3. Härligt, grattis =)

    2011/09/25 kl. 20:44

  4. Haha, vilket sammanträffande, jag firade 6-års dag med min älskling i söndags (25/09) också! Väldigt bra datum det där🙂 Grattis i efterskott!

    2011/09/27 kl. 07:29

    • Vad kul!🙂 Grattis till era sex år! Alltid lika kul att höra om par som lyckats hålla ihop så länge. Jag och Maria har varit tillsammans sedan 2003. Det tog tre veckor innan vi förlovade oss, men sen tog det sju år innan vi gifte oss! Allting kan ju inte gå lika snabbt😉

      2011/09/27 kl. 07:40

  5. På tal om att hålla ihop länge … Jag och min kille är inne på elfte året nu …

    2011/09/28 kl. 13:21

Kommentera

