Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Lite skryt

Det är inte ofta jag har anledning att skryta om något, men idag har jag faktiskt det. De senaste två dagarna har jag inte fått mindre än två Liebster Blog Awards, som bloggare delar ut till andra bloggare som man på olika sätt uppskattar. Det som gör mig riktigt stolt och glad är motiveringarna som mina båda bloggvänner skrivit till varför jag får deras awards.

Vänliga ord från Jonna Berggren:

För att du bloggar om intressanta ämnen och inte är rädd för att ha en åsikt. Det är som åsikter inte är inne just nu och jag saknar djupen och diskussionerna, du bidrar med din del!

Vänliga ord från Anitha Östlund:

[…] Så kommer det svåra att välja fem av alla underbara bloggar jag följer. Den här gången skickar jag awarden vidare till: […] Johan Lindbäck som delar med sig av sina kunskaper, ifrågasätter och delar med sig av sitt skrivande.

Tack båda två, det värmde verkligen! Och tack till alla er andra som läser och kommenterar min blogg. Det genomsnittliga antalet läsare har den senaste månaden faktiskt ökat till runt 30-40 läsare om dagen, och det känns jättekul. Att jag får fler läsare gör att det känns som att jag är på väg åt rätt håll.

3 svar

  1. Jag är en av dem som läser din blogg men aldrig kommenterar (förutom nu). Brukar använda mobiilen och då är det jobbigt att skriva kommentarer. Men jag gillar din blogg🙂 Keep it up!

    2012/01/18 kl. 17:30

    • Tack för kommentaren och för uppmuntran!🙂 Det viktigaste är ju att man läser, jag skulle inte heller vilja skriva kommentarer med en mobil🙂

      2012/01/18 kl. 18:01

  2. Vad kul! Grattis.😀

    2012/01/19 kl. 23:03

Kommentera

