Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

SAOL för gratis nedladdning!

Dagens gladaste nyhet: SAOL Plus finns från och med idag tillgänglig för nedladdning som app eller som program till Windowsdatorer! Fördelen jämfört med SAOL på nätet är att det är enklare att söka på ord som man inte känner till stavningen på, samt att det även finns ett användbart korsordsläge för alla korsordsentusiaster.

SAOL har varit en mycket användbar hjälp för mig i mitt skrivande och jag har alltid en flik med SAOL på nätet uppe medan jag skriver för att kunna kontrollera ord som jag är osäker på. Men med tanke på att mitt nät inte sällan slutar fungera av olika okända anledningar kan jag inte annat än välkomna det nya programmet.

Kommentera

