Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Andra Världar

I dagens inlägg tänkte jag passa på att göra reklam inför ett kommande evenemang som jag hoppas att så många som möjligt kommer att uppmärksamma, nämligen Andra Världar, arrangerat av eldsjälen Anna Vintersvärd. Andra Världar är en bokmässa för fantastik som kommer att arrangeras lör-sön 23-24 mars. Platsen är Sägnernas Hus i Sandhem i Mullsjö kommun utanför Jönköping.

Personligen tycker jag att initiativet är helt fantastiskt och jag hoppas att alla som har möjlighet passar på att besöka mässan. Det är en alldeles utmärkt plattform för oss som brinner för fantasy och närbesläktade genrer att visa upp oss. Och jag uppmanar även alla som läser det här inlägget att själva skriva blogginlägg om Andra Världar så att så många som möjligt får höra talas om det. Det här är en möjlighet som du helt enkelt inte får missa!

Ett svar

  1. Dessutom kan man just nu få rabatt på biljettpriset! Allt man behöver göra är att skriva 50 ord om sin favoritgenre och länka till Andra Världar-bloggen. Sen skickar man med länken till inlägget när man beställer biljetten.🙂

    2013/01/26 kl. 13:19

Kommentera

