Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Vad i helskotta …?

WordPress 2 mars 2013

WordPress 2 mars 2013

Jag var tvungen att kolla flera gånger för att se om det verkligen stämde. Jag har alltså haft (i skrivande stund) nästan 2300 läsare på bloggen idag. Det gamla rekordet för en dag låg på runt 180, och i genomsnitt har jag någonstans kring 20 läsare per dag, så det där var definitivt över genomsnittet. Först trodde jag att det rörde sig om något tekniskt fel, men efter litet luskande verkar det som att det är mitt inlägg om Modern Talking v/s Martin Rolinski som lockat hela denna jätteskara. Lite tråkigt att just det inlägget skulle bli så uppmärksammat eftersom jag har skrivit många inlägg som jag hellre hade sett att ni läste (bland annat om sexismen inom litteraturbranschen och kulturskribenternas m.fl. helsjuka yrkesnorm), men varför klaga?

Jag hoppas att ni som just upptäckt min blogg fortsätter läsa den, även om låtstölder inte är det jag vanligtvis bloggar om. Bloggen för ett litet tynande tillvaro för tillfället på grund av mina hälsobekymmer, men jag uppdaterar så snart jag har ork och lust att skriva om någonting (jag har gjort flera försök att lägga ned den, men inte lyckats eftersom jag alltid har saknat den alldeles för mycket)…

Kommentera

