Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Omtumlande

Upptäckte att jag faktiskt haft 300 läsare på bloggen idag. Trodde inte att särskilt många av de 2500 (!) som besökte bloggen igår skulle återvända, men lyckligtvis verkar jag ha haft fel. Eftersom jag vanligtvis har runt 20 läsare per dag är det omtumlande att plötsligt ha så många läsare. Jag hoppas att så många som möjligt av er fortsätter läsa mina inlägg. Det sporrar mig att fortsätta blogga och kämpa för att skriva ännu intressantare inlägg i framtiden.

Jag hade planerat ett inlägg till idag som följde upp mitt tidigare inlägg om den påstådda låtstölden, men valde att inte publicera det. (Det viktigaste i det inlägget framgick ändå i det ”öppna inlägget” till Anders Nunstedt.) Det jag verkligen brinner för är allt som har med musik och skrivande att göra. Jag har inte skrivit så mycket om min musik på min svenska blogg (det står mer på den engelska bloggen) eftersom de flesta som läser min blogg intresserar sig för mitt skrivande.

De som gillat mina senaste inlägg rekommenderas varmt att läsa även mina äldre inlägg. De flesta av dem är fortfarande intressanta, och jag är så pass nördig av mig att jag faktiskt uppdaterar inlägg där någon omständighet har förändrats sedan jag publicerade dem.

Tack alla ni som läser min blogg, det är varmt uppskattat!

Kommentera

