Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Det är aldrig för sent

Den här nyheten var faktiskt riktigt rolig. Den handlar om 91-årige Bertil Malmqvist som just debuterat med boken Kommissarie KrafftIdus Förlag. För någon som, i likhet med mig, redan vid 32-års ålder lider av åldersnoja och emellanåt grubblar över om jag är för gammal för att debutera som författare är det en nyttig påminnelse och ett bevis på att det aldrig är för sent.

2 svar

  1. 32 och för gammal för att debutera? Käre Johan, jag är 50. Det finns alltså hopp!🙂

    2013/03/10 kl. 10:16

  2. Det är aldrig för sent, precis den känslan fick jag när jag fick manuset i min hand, den och ett stort leende! Bertil är fantastisk, man får aldrig ge upp och man måste våga! Kram på er Ulrika, Idus förlag

    2013/03/11 kl. 08:07

Kommentera

