Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Angående hemsidan

Angående min hemsida har jag bestämt mig för att inte förnya domänen och därmed lägga ned den. Jag har tagit det beslutet eftersom det tog alldeles för mycket tid och energi i anspråk att sköta om den. Min hälsa tillåter inte alls något sådant för tillfället och därför måste jag lägga ned den. Jag kommer istället så småningom att lägga till några extra sidor här på bloggen. Det är tråkigt att behöva ta ett sådant beslut, men man måste sätta hälsan i första rummet. Så tror jag att vem som helst hade resonerat.

Jag kommer dock att fortsätta blogga. Det är bara dumt att säga att jag tänker lägga ned bloggen, för jag börjar alltid sakna den efter ett tag. Jag lär nog aldrig kunna sluta blogga.

2 svar

  1. Jennie

    Kul att höra att bloggen kommer vara kvar, och hoppas vi får läsa massa mer av dina bra inlägg🙂
    Och ta hand om dig riktigt ordentligt!
    Många stora, varma kramar från en författarkollega🙂
    Om du kommer ihåg mig😉

    2013/05/10 kl. 09:10

  2. Angelika "Tika" Vaala

    Vill gärna skriva att jag precis läst din bok, Skuggan över Dianor. De sista hundra sidorna sträckläste jag igår kväll! Ser med spänning fram emot att ta reda på vad som hände med Vincent när det kommer en fortsättning (eller har det redan gjort det?)🙂

    Ta det lugnt med hälsan, som du skriver, så kommer den i första rummet, har själv fått lägga ned mycket vad gäller internet för att orka med allt (i mitt fall är det dock mer psykologiska bekymmer, än fysiska), men återigen – tack för spännande läsning!

    2013/05/10 kl. 12:54

Kommentera

