Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

En dröm har gått i uppfyllelse!

Bild

Det var dessvärre inte igår jag senast skrev något blogginlägg, och de kommer troligtvis även i fortsättningen att vara oregelbundna, men idag väljer jag att bryta tystnaden för att meddela att min debutroman Skuggan över Dianor, första delen av sju i romansviten Det magiska förbundet, från och med idag finns utgiven genom Epok Förlag. Detta gläder mig givetvis stort. Att få en roman utgiven har varit en av mitt livs riktigt stora drömmar, och nu har den äntligen gått i uppfyllelse.

Det fantastiska omslaget är gjort av Jesper Holm.

2 svar

  1. Elin

    Grymt! SÅ glad för din skull!!! Du är verkligen värd detta! Gläds med dig idag och skålar i champagne!🙂

    2014/05/17 kl. 19:33

  2. Jag är inte inne på bloggen så ofta nu förtiden jag heller men så idag får jag för mig att gå in och ser denna roliga nyhet. Ett stort grattis till din debut.

    2014/05/17 kl. 19:50

Kommentera

