Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Det finns änglar!

NaNoWriMo

NaNoWriMo

Jag har ägnat mycket tid av mitt liv åt olika skrivarforum. Även om jag har lärt känna flera av mina absolut bästa vänner där så har de även fått mig att tappa tron på mänskligheten några gånger. Men som bilden ovan visar finns det även änglar. Glorian som pryder min profilbild på NaNoWriMo visar att någon för mig okänd ängel har donerat pengar till dem (som är en helt ideell verksamhet) i mitt namn!

Vem du än är: Tusen tack!!! Såna här saker betyder så mycket för mig att det inte går att beskriva i ord!

Kommentera

