Om litteratur och skrivande! (Och livet.)

Tråkiga nyheter

På grund av finansiella problem hos mitt förlag, liksom sjukdom bland förlagets medarbetare, kommer de sex återstående delarna i Det magiska förbundet dessvärre inte att kunna ges ut.

Det är ett mycket tråkigt besked, men jag är ändå glad och tacksam över att jag fått vara med om det fantastiska som det innebär att få en bok utgiven. Skuggan över Dianor var dessutom den allra första roman jag skrev, så den ligger mig extra varmt om hjärtat. Jag är väldigt tacksam över att Epok Förlag valde att satsa på mig, och jag önskar dem och deras medarbetare all lycka i framtiden.

Stort tack till alla som köpte och läste boken.

Ett svar

  1. Mycket tråkigt😦

    2014/11/17 kl. 22:28

Kommentera

